Lectură de 2 minute

09 Feb 2018 - Știri și Noutăți

Lidl continua campaniile demarate la casele de marcat

Abonează-te pe  

Campaniile de la casele de marcat demarate in anul 2017 de compania Lidl in Romania au dus la strangerea sumei de 577.713 lei, obtinuta prin donatiile clientilor si angajatilor retailerului. Aceasta a fost suplimentata de companie, ajungandu-se la un total de 1.155.426 lei ducand la la indeplinirea misiunii a patru organizatii.

Lidl va continua seria campaniilor de donatii din magazine si in anul 2018, prin sustinerea Centrului pentru Educatie si Dezvoltare Profesionala Step by Step. Inceputa in luna ianuarie, se va incheia in martie.

In perioada ianuarie-decembrie 2017, clientii si angajatii Lidl au putut dona in magazinele din toata tara, pentru a sustine patru asociatii: Fundatia Noi Orizonturi, Greenpeace Romania, Fundatia Leaders si Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei.

  • Prima campanie de donatii la casele de marcat dedicata Fundatiei Noi Orizonturi si programului IMPACT, un program de educatie destinat tinerilor. In cadrul acestuia, tinerii isi dezvolta competente cheie prin implicarea in actiuni ce aduc o contributie comunitatii
  • In perioada aprilie-iunie, seria campaniilor de donatii a continuat prin strangerea a 161.911,64 lei pentru demersurile Greenpeace Romania de a proteja padurile virgine, prin realizarea primului catalog al padurilor virgine din tara.
  • Intre lunile iulie si septembrie, clientii si angajatii Lidl au donat 123.452,57 lei pentru programul Fundatiei Leaders, dedicat sustinerii tinerilor care doresc sa dobandeasca competente de leadership.
  • Lidl a continuat sa acorde sprijin organizatiilor ce dezvolta proiecte de educatie pentru tineri, sustinand Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei. In urma campaniei care a avut loc intre lunile noiembrie si decembrie, donatia in valoare de 118.519,95 lei contribuie la indeplinirea misiunii organizatiei de a dezvolta tinerii printr-un proces educativ non-formal, in urma caruia acestia devin actori responsabili in societatea romaneasca.

Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania a declarat: „Ca parte a strategiei noastre de responsabilitate sociala, ne indreptam eforturile catre asigurarea unui viitor mai bun pentru societate. Este o prioritate pentru noi sa ne alaturam initiativelor care aduc o schimbare pozitiva in Romania si ne bucuram ca si clientii Lidl cred in misiunile organizatiilor pe care le sustinem. Cu ajutorul partenerilor, angajatilor si clientilor nostri contribuim la dezvoltarea unor comunitati responsabile si ne indeplinim promisiunea de a construi impreuna un viitor mai bun”.

Lidl isi continua demersul de sustinere a initiativelor educationale, astfel ca, in 2018, prima campanie de donatie la casele de marcat este dedicata Centrului pentru Educatie si Dezvoltare Profesionala Step by Step, care contribuie la formarea profesionala a dascalilor din Romania. Campania de donatii se va incheia in luna martie.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl continua campaniile demarate la casele de marcat