Showroomul Lensa se afla in apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitala, si pune la dispozitia clientilor sai peste 3.000 de modele de ochelari, de la peste 70 de branduri internationale.
“Am ajuns la concluzia ca un “mega-showroom” este necesar pe piata locala, dupa ce clientii ne-au marturisit ca alegerea ochelarilor este intotdeauna mai usoara daca au la dispozitie o gama vasta, dar de preferat intr-un singur loc”, a declarat Daniel Craciun, fondator si CEO al Lensa.ro a completat.
In primele 6 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro din comertul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate si lentile de vedere. Locatia ofera clientilor si o gama extinsa de servicii de optica, cum ar fi:
- determinarea gratuita a dioptriilor
- adaptare la lentile de contact
- consultanta specializata privind achizitia de ochelari de vedere
- montaj lentile de ochelari
- reparatii rame
Lensa.ro este un brand romanesc detinut de antreprenorii Daniel Craciun (28 ani) si Florin Nita (40 ani), care dupa doar cinci ani s-a pozitionat intre cei mai mari jucatori pe piata de optica din Romania, avand peste 60.000 de comenzi anual.