La Lidl incepe saptamana sibiana

Publicat pe 15 Noiembrie 2018 in Stiri si noutati

Lidl investeste in dezvoltarea sustenabila a furnizorilor locali si sustine proiectul Sibiu - Regiune Gastronomica Europeana 2019. Ca un prim demers al parteneriatului, retailerul lanseaza pe 22 noiembrie prima Saptamana Sibiana, dedicata furnizorilor de traditie din regiune, precum Scandia, Casa Sibiana sau Grewe.

De la intrarea pe piata din Romania, relatiile cu producatorii locali au fost o prioritate pentru Lidl, unul dintre obiectivele sale de responsabilitate sociala fiind dezvoltarea unor parteneriate pe termen lung cu acestia.

Ca parte din acest demers, Lidl sustine Programul Sibiu - Regiune Europeana Gastronomica 2019, care isi propune sa faca aceasta regiune cunoscuta la nivel european prin produsele traditionale si locale, prin modul in care cultura si creativitatea permit imbinarea armonioasa a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o pozitionare mai buna a Sibiului in pietele de productie si consum, dar si la completarea si diversificarea experientei turistilor in aceasta zona.

Pentru a celebra gastronomia Portii de Sud a Transilvaniei, Lidl lanseaza pe 22 noiembrie prima Saptamana Sibiana, in care va aduce pe rafturile magazinelor din toata tara produse traditionale din regiune, de la furnizori locali, ambalate in cutii cu un design special realizat pentru aceasta ocazie. Printre specialitatile pe care romanii le pot gasi in Saptamana Sibiana se numara:
  • pate-uri
  • ciolan cu fasole
  • gulas de vita
  • tochitura de porc
  • sarmalute in foi de varza
  • vita produse de Scandia
  • telemeaua de vaca proaspata sau maturata
  • branza framantata de vaca
  • zacusca de vinete
  • produse de panificatie, precum cele de la Boromir
  • turta dulce de Sibiu cu scortisoara sau cea clasica
  • hencles de la Grewe, un preparat traditional din Transilvania.
Marco Giudici, VP Achizitii si Marketing in cadrul Lidl Romania a declarat: „Face parte din strategia noastra pe termen lung sa dezvoltam proiecte proprii, dar si sa ne implicam in parteneriate de durata pentru a sustine producatorii locali. Lidl a realizat numeroase demersuri in acest sens, de la crearea gamei de produse marca proprie, Camara Noastra, dezvoltate exclusiv cu producatori din Romania, pana la proiectul de revitalizare a soiurilor romanesti de legume si parteneriatul strategic cu USAMVB. Asadar, pentru noi este un pas firesc sa ne aducem contributia la dezvoltarea regiunii Sibiului. Vom face acest lucru asa cum stim noi mai bine: aducand produsele furnizorilor cu traditie pe mesele tuturor romanilor”.
Regiunea Gastronomica Europeana 2019 este o distinctie acordata Sibiului de Institutul International pentru Gastronomie, Cultura, Arte si Turism.

Mai multe despre

Turta dulce, Lidl romania, Regiunea Gastronomica Europeana 2019

Recomanda

Comentarii: La Lidl incepe saptamana sibiana