Kaufland lanseaza in Romania un nou concept ultramodern de magazin

Publicat pe 24 Iunie 2019 in Stiri si noutati

Kaufland lanseaza in Romania un nou concept de hipermarket, implementat in premiera in magazinul din Bucuresti, sos. Colentina, nr. 6, care a fost complet reamenajat pentru a oferi cea mai moderna experienta de shopping, inspirata din universul mall-urilor.

Transformarile includ mai multe detalii importante:

  • raioane noi – precum Sushi Bar, Fresh Bar, Sandwich Bar, rotiserie interioara, vitrine tip bar cu self-service
  • sortimente noi de produse proaspete gata de servire
  • vitrine cu servire asistata si signalistica supradimensionata la raioane
  • un design nou, implementat atat in interior, cat si in exterior – la punctul Grill si in parcare
  • magazinul are o pozitionare noua a raioanelor, ce tine cont de obiceiurile de cumpararare ale clientilor prin alaturarea produselor complementare; conceptul ofera o experienta de shopping mai simpla, mai rapida si mai placuta.

Zona pentru sushi dispune de o vitrina tip bar self-service, ce ofera diferite specialitati sushi, dar si accesorii pentru preparare si consum. Produsele se remarca printr-o prospetime de exceptie, clientul putand asista de cele mai multe ori la procesul de productie, in cadrul unui scurt live cooking al preparatelor. Proiectul este realizat in partenerit cu franciza Yuzu Sushi, renumita pentru expertiza sa in acest domeniu.
Nou raion: Fresh Bar - smoothies & sucuri proaspete & sandwich-uri
In premiera, Kaufland a introdus un Fresh Bar, ce ofera clientilor posibilitatea de a-si prepara propria salata pe loc, alegand dintr-o varietate de mix-uri proaspete puse la dispozitie. Raionul ofera si salate gata preparate si ambalate sau snacks-uri din legume proaspete, taiate si gata de consum sau gustari fresh rapide. In plus, are si o zona de smoothies sau sucuri proaspete gata ambalate, dupa retete proprii sau simple, cu fructe si legume in functie de sezonalitate, dar si produse marca proprie K-to go sau alte branduri disponibile in piata.
Vitrine tip bar self-service sunt amenajate pentru categoriile de produse din mezeluri, branzeturi si delicatese, ofera un sortiment de aproximativ 400 de produse proaspete gata ambalate si au fost create pentru a optimiza timpul de asteptare la raioanele cu servire asistata.
In interior, clientii vor putea achizitiona mancare gatita si articole de rotiserie. In exterior, punctul Grill are un design nou, modernizat, care pune accentul pe prospetime si rapiditatea in achizitie. Acesta va include si sortiment nou, cu produse variate, cum ar fi nuggets, gustari fresh precum salate, wok de legume, dar si fructe de mare. Pentru desert vor fi disponibile prajituri si cafea.
Pentru a ajuta clientii sa gaseasca mai rapid produsele de care au nevoie, noul concept implementeaza raioanele cu articole complementare. Astfel, de exemplu, langa brutarie clientii vor gasi si produse ce insotesc de obicei produsele de panificatie - precum cafea, ceai, specialitati tartinabile, miere, gemuri etc. Raioanele cu articole complementare au la baza studii facute in magazin pentru obiceiurile de consum, preferinte sau frecventa achizitiei.
Magazinul include si cele mai recente concepte lansate de Kaufland, Tabac Shop si buticul de frumusete K-Beauty, un spatiu ce ofera produse cosmetice, machiaj si parfumerie, dotat cu casa proprie de marcat si consultanti specializati pentru vanzare asistata.
In parcarea magazinului, Kaufland pune la dispozitie si o infrastructura de reciclare de tip self-service, cu automate speciale pentru trei tipuri de ambalaje, inclusiv plastic. Aici, clientii pot recicla PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru) si vor primi drept rasplata un cupon de reducere ce poate fi folosit in magazin.
Deoarece pentru Kaufland protejarea mediului inconjurator este o prioritate noul magazin din Colentina detine si o instalatie de climatizare ecologica. Sistemul de frig din magazin este fara freon si utilizeaza numai CO2, protejand astfel mediul inconjurator, fara sa foloseasca pentru incalzire lemne, gaze sau petrol.

Mai multe despre

Kaufland, Magazine, Concept

Recomanda

Comentarii: Kaufland lanseaza in Romania un nou concept ultramodern de magazin

Cataloage si oferte