JYSK lanseaza o campanie internationala in care parerea ta conteaza si tu esti premiat

Publicat pe 12 Septembrie 2016 in Stiri si noutati

JYSK lanseaza la nivel international JYSK Favourites, o campanie in care clientii aleg produsul preferat si pot castiga un voucher cu 1000 de lei pentru cumparaturi, incepand cu 22 septembrie.

Totul porneste de la recenziile lasate de clienti de-a lungul timpului pe site, astfel ca JYSK, retailerul international de mobilier si decoratiuni pentru casa, lanseaza o campanie inovativa, care isi propune sa aduca in fata publicului produsele cele mai apreciate de clienti.

Ce parere au altii despre hotelul in care vreau sa ma cazez, despre agentia de turism prin care vreau sa plec in vacanta sau despre canapeaua pe care o doresc in sufrageria mea? Sunt intrebari normale, pe care consumatorii si le pun atunci cand decid sa achizitioneze un produs sau un serviciu. De cele mai multe ori nu e nevoie decat de cateva click-uri pentru a gasi pe internet raspunsul la aceste intrebari. Recenziile clientilor joaca un rol important in activitatea multor companii, atat in dezvoltarea noilor produse, cat si in promovarea lor. De aceea, recenziile sunt punctul in jurul caruia s-a construit o intreaga campanie realizata de grupul scandinav JYSK.

jysk mobilier

Prin centrarea campaniei noastre in jurul parerilor clientilor nostri ne-am propus sa crestem notorietatea brandului JYSK. Mai mult decat atat, importanta pe care o aratam recenziilor arata ca punem intotdeauna clientul pe primul loc in activitatea noastra. Companii inovatoare precum Tripadvisor sau Booking.com sunt exemple vii care dovedesc ca retailul viitorului este bazat pe recenziile clientilor”, declara Alexandru Bratu, Country Manager of JYSK in Romania and Bulgaria.

JYSK a primit pana acum peste 100.000 de recenzii de la clienti pentru diferite produse comercializate de companie: lenjerii de pat, saltele si plapumi, mobilier de gradina sau de interior, articole de baie si bucatarie. In total, aceste review-uri au o medie de 4,5 din 5 stele - 5 stele fiind nota cea mai mare pe care un client o poate da unui produs.

Investim foarte mult timp si multe resurse in strangerea unui numar mare de recenzii pe site si in distribuirea lor catre echipele noastre, la nivel intern. Recenziile clientilor sunt o sursa valoroasa de informatii, pentru ca sunt rezultatul experientei reale pe care consumatorul a avut-o cu produsele noastre”, completeaza Alexandru Bratu.

Campania, intitulata JYSK Favourites, va incepe pe 22 septembrie si se va derula in peste 1.000 de magazine din 18 tari (Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Polonia, Republica Ceha, Ungaria, Romania, Bulgaria, Olanda, Slovacia, Marea Britanie, Slovenia, Croatia, Bosnia si Hertegovina, Serbia, Ucraina si Grecia). In cadrul acestei campanii, JYSK va prezenta o gama larga de produse noi, in special mobilier de interior, decoratiuni pentru casa si lenjerii de pat.

jysk favourites jysl romania


Mai multe despre

Mobilier, Concursuri, Campanii, Jysk romania, Campanii concurs

Recomanda

Comentarii: JYSK lanseaza o campanie internationala in care parerea ta conteaza si tu esti premiat