Infrastructura digitala si ecosisteme de cumparaturi online-offline, dezvoltate de Carrefour

Publicat pe 25 Februarie 2019 in Stiri si noutati

Carrefour Romania isi concentreaza atentia pe transformarea digitala, obiectivul fiind sa puna la dispozitia consumatorilor un intreg ecosistem digital de shopping modern, cu o integrare perfecta intre multiplele formate offline, cele online si serviciile bazate pe aplicatii digitale.

In vederea atingerii acestor obiective, Grupul Carrefour a anuntat, inca din 2018, o schimbare de strategie globala prin investitii sustinute in mediul online si prin semnarea unor parteneriate strategice, unul dintre acestea fiind cel cu Google.

Carrefour isi consolideaza si in Romania parteneriatul semnat cu Google si isi propune sa exploreze noi moduri de a ajunge mai repede la consumatorii sai din mediul online. In cadrul parteneriatului, Google sustine transformarea digitala a retailerului:

  • implementarea instrumentelor G Suite
  • transferul de know-how
  • oferirea unor solutii de tip cloud.
  • crearea de solutii moderne de shopping bazat pe aplicatii digitale (exemplu - investitia Carrefour in Bringo - aplicatie care iti pune la dispozitie un personal shopper care iti face cumparaturile si le livreaza acasa, in doar 90 minute, si care a fost dezvoltata in parteneriat cu o firma romaneasca de software.

La finalul lui 2018, Bringo si-a extins acoperirea la 13 orase: Bucuresti, Cluj, Constanta, Pitesti, Buzau, Braila, Galati, Focsani, Brasov, Piatra Neamt, Iasi, Botosani si Suceava, iar tinta este extinderea serviciului la nivel national.

De asemenea, zona de comert online creste intr-un ritm accelerat, Carrefour.ro devenind un element cheie in ecosistemul de comert Carrefour, cu un sistem digital si logistic dedicat. Acest lucru a permis ca, pe langa acoperirea nationala oferita la produsele nealimentare, Carrefour.ro sa inceapa livrarea de produse proaspete (fructe, lactate etc) in zona Bucuresti/Ploiesti, din 2018.

In ceea ce priveste metodele de plata, inovatiile aduse de Carrefour in peisajul retail-ului romanesc s-au concentrat pe upgrade-ul aplicatiei „Carrefour Pay”, prin intermediul careia clientii pot scana si verifica singuri produsele din cosul de cumparaturi si pot plati cumparaturile direct din aplicatie, la casele de marcat clasice sau self check-out. Acest tip de case este disponibil in prezent in 24 de magazine, dintre care 4 supermarketuri si 20 de hipermarketuri. O alta noutate in peisajul digital al Carrefour este si sistemul de plata cu amprenta, un proiect inovator si ambitios, disponibil acum in magazinul Carrefour Market Green Court din Bucuresti.

Carrefour Romania a ajuns in 2018 la peste 18.300 de angajati, 358 de magazine, incheind anul 2017 cu o cifra de afaceri de 2,01 miliarde de euro.


Mai multe despre

Carrefour Romania, Google

Recomanda

Comentarii: Infrastructura digitala si ecosisteme de cumparaturi online-offline, dezvoltate de Carrefour