Lectură de 2 minute

12 Feb 2018 - Știri și Noutăți

In 2017 Secom a intrat in top 3 jucatori pe piata suplimentelor alimentare

Abonează-te pe  

Compania romaneasca Secom, specializata in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a finalizat anul 2017 cu o cifra de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, mai mult cu 22% fata de anul anterior.

Astfel Secom a urcat cu trei pozitii in piata de suplimente alimentare, compania ocupand in prezent locul trei in topul jucatorilor din industrie, cu o cota de piata de 6,4%.

In 2017, Secom a deschis trei unitati comerciale noi in Pitesti, Cluj Napoca si in Mega Mall din Bucuresti, de altfel prima locatie a companiei amplasata intr-un mall.

De asemenea, anul trecut Secom a investit in dezvoltarea infrastructurii IT, precum si in activitati de comunicare si promovare.

Lucia Costea, Managing Partner Secom a declarat: “2017 a fost un an al performantelor pentru Secom. Am continuat dezvoltarea companiei intr-un mod sustenabil prin largirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare si din segmentul de cosmetice naturale si prin deschiderea a 3 noi magazine. Cu o echipa consolidata, un portofoliu de produse puternic si cu multa determinare am reusit sa avem cea mai mare crestere a cotei de piata din industrie, care ne-a asigurat intrarea de pe pozitia a sasea direct pe locul trei in topul principalilor jucatori din segment. Acest rezultat confirma increderea mare a consumatorului in produsele noastre si ne motiveaza sa continuam sa oferim solutii de medicina integrativa, din cele mai bune mixuri de ingrediente naturale, care sa contribuie la imbunatatirea calitatii vietii romanilor”.

Pentru 2018 planurile de dezvoltare presupun o crestere cu peste 45% a investitiilor, pana la circa 3,3 milioane de euro. De asemenease doreste lansarea a patru noi magazine proprii, continuarea activitatilor de promovare in media si in farmaciile partenere, dar si largirea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare, din segmentul de produse de frumusete, dar si din anumite categorii din aria health & wellness.

In prezent in portofoliul Secom sunt incluse 300 de suplimente alimentare si 100 de produse cosmetice naturale.

La nivel national reteaua numara 12 unitati, produsele Secom fiind disponibile si in 8000 de farmacii si magazine cu profil naturist.

Citeste si:
Secom investește peste jumătate de milion de euro în noi magazine și noi produse, până la finalul anului
Secom investește peste jumătate de milion de euro în noi magazine și noi produse, până la finalul anului

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  In 2017 Secom a intrat in top 3 jucatori pe piata suplimentelor alimentare