Lectură de 2 minute

10 Jan 2020 - Știri și Noutăți

Impreuna cu clientii sai, Lidl investeste 800.000 lei in programul derulat de UNICEF

Abonează-te pe  

Lidl continua sa sustina initiativele din domeniul educatiei. Compania investeste 800.000 lei in programul implementat de UNICEF in Romania, care va ajuta peste 1000 de elevi din comunitati vulnerabile sa isi continue studiile, iar ulterior sa aiba acces la oportunitati de dezvoltare profesionala si la locuri de munca. 

Suma a fost stransa prin intermediul campaniei desfasurate in magazinele Lidl, in perioada 11 noiembrie – 15 decembrie 2019 - pentru fiecare jucarie achizitionata de clienti din magazinele sale, Lidl a donat 1 leu catre UNICEF.

Conform datelor UNICEF, doar patru din cinci copii termina clasa a VIII-a si doar sapte din zece termina liceul sau scoala profesionala. Un an in plus de scoala creste veniturile cu 8-9% si reduce riscul de a deveni somer cu 8%. Pentru a contribui la un viitor mai bun pentru tinerii din Romania, Lidl sprijina programul prin care UNICEF identifica, pregateste si consiliaza elevii din comunitatile vulnerabile, reducand astfel riscul de abandon scolar, inregistrat inca din ciclul de invatamant obligatoriu.

In paralel, programul sprijina cadrele didactice in dezvoltarea competentelor necesare si consilierea parintilor ca sa isi sustina mai departe copiii sa isi continue studiile liceale.

Cu ajutorul sumei donate de Lidl, anul acesta, in jur de 1000 de copii din zonele rurale din judetul Bacau, dintre care 150 sunt identificati ca fiind in risc de abandon scolar, vor fi sustinuti pentru a-si continua studiile. In acelasi timp, 120 de profesori vor beneficia de formare pentru a-si dezvolta si imbunatati competentele in ceea ce priveste promovarea educatiei de calitate si 200 de parinti vor participa la sesiuni de educatie parentala, pentru a-si putea sprijini mai bine copiii in ceea ce priveste performantele scolare.
Educatia reprezinta temelia unei societati sanatoase. De aceea, este si una dintre directiile noastre de investitii sociale, prin care ne propunem sa contribuim la o imbunatatire reala in domeniul educatiei in Romania. Le multumim clientilor nostri ca s-au implicat alaturi de noi de-a lungul anilor in aceste initiative si ne bucuram ca putem astfel sa sprijinim cu consecventa programe de impact, precum cel desfasurat de UNICEF”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.
Parteneriatul dintre Lidl si UNICEF a inceput in 2017 iar, pana acum, alaturi de clientii sai, Lidl a sprijinit organizatia cu peste 2.300.000 lei.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Impreuna cu clientii sai, Lidl investeste 800.000 lei in programul derulat de UNICEF