„Impreuna Acasa”, o campanie Delikat si Salvati Copiii pentru sustinerea copiilor ramasi singuri acasa

Publicat pe 28 Iunie 2019 in Stiri si noutati

Delikat lanseaza campania „Impreuna Acasa” prin care, alaturi de organizatia Salvati Copiii, sprijina copiii ai caror parinti sunt plecati la munca in strainatate, precum si persoanele in grija carora se afla.

Pornind de la datele Ministerului Educatiei Nationale, numarul copiilor cu parintii plecati la munca in strainatate poate fi estimat la peste 160.000. Pe langa lipsa afectiunii parintilor, acesti copii sunt expusi mai multor riscuri, precum abandonul scolar, autoizolarea, tulburarile emotionale si comportamentale.

Initiativa „Impreuna Acasa” povesteste Romaniei despre situatia delicata in care se afla copiii ei ce cresc in lipsa parintilor, cu scopul de a forma in jurul lor o comunitate cat mai mare de romani, pregatita oricand sa le ofere sprijinul de care au nevoie.

Prin sponsorizarea sa, compania Unilever, prin brandul Delikat, sustine programul Copii Singuri Acasa al organizatiei Salvati Copiii. Prin acest program sunt desfasurate actiuni teritoriale in centrele de zi, oferind sprijin psihologic, social si educational copiilor ramasi singuri acasa, in urma migrarii parintilor in strainatate.
Mai multe vedete, persoane publice, medici, psihologi, jurnalisti si bloggeri, precum Cristina Bazavan, Amalia Enache, Ana Barton, dr. Mihail Pautov, Paul Ipate, Catalina Grama, Ela Craciun si Otilia Mantelers s-au alaturat demersului sustinut de brandul Delikat si campaniei „Impreuna Acasa”, iar cu sprijinul Salvati Copiii au spus povestile catorva dintre micutii ramasi singuri acasa. Campania este puternic sustinuta si de cunoscutul solist al trupei Voltaj, Calin Goia, care, in mod voluntar, s-a implicat in actiunile de organizare si promovare a acestei initiative, pentru sustinerea micutilor ramasi singuri acasa, oferind si coloana sonora a piesei „De la capat” pentru spotul TV al campaniei.
„Pentru zeci de mii de copii din Romania, masa impreuna cu parintii este, din pacate, o situatie imposibila, deoarece acestia sunt plecati la munca in alta tara. Delikat face un pas important si se implica in campanii de ordin social, luand initiativa in fata unei probleme atat de serioase, precum cea a copiilor care nu cresc alaturi de parintii lor. Prin campania Impreuna Acasa, desfasurata alaturi de organizatia Salvati Copiii, ne dorim sa le fim aproape copiilor ramasi singuri acasa, care intampina dificultati de ordin emotional, educational si social, despre care multi dintre noi nu stim. Nu in ultimul rand, ducem mai departe misiunea Delikat, de a reuni familiile la masa, si incurajam romanii care nu se afla in aceasta situatie sa pretuiasca si mai mult momentele petrecute in compania celor dragi”, spune Iulia Floricica, Marketing Manager Core Foods & Tea USCE.
In 2019, prin donatiile oferite de catre Delikat, vor fi sustinute activitatile pe care Salvati Copiii le desfasoara pentru copiii ai caror parinti sunt plecati la munca in strainatate, in Bucuresti si judetele Brasov, Dolj, Neamt si Mures. 350 de copii, impreuna cu 220 de reprezentanti ai lor, vor beneficia de servicii de sprijin direct psihologic, social si educational.
Delikat si Salvati Copiii le multumesc tuturor romanilor pentru implicare si donatii si ii invita sa ramana in continuare alaturi initiativei „Impreuna Acasa”, din dorinta de a construi o viata mai buna pentru copiii ramasi singuri acasa.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.


Mai multe despre

Delikat, Unilever, Salvati copii

Recomanda

Comentarii: „Impreuna Acasa”, o campanie Delikat si Salvati Copiii pentru sustinerea copiilor ramasi singuri acasa