IKEA recheama pentru reparații un produs din portofoliul propriu

Publicat pe 8 Mai 2019 in Stiri si noutati

IKEA recheama pentru reparatii masa de infasat/comoda SUNDVIK, din cauza riscului de desprindere

IKEA indeamna toti clientii care au o masa de infasat/comoda SUNDVIK sa securizeze partea plianta cu accesoriile de siguranta prevazute. Daca au fost pierdute sau ratacite, acestia sunt rugati sa contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi.

IKEA a primit trei rapoarte de incidente in care partea pliabila a mesei de infasat/ comodei SUNDVIK s-a slabit, iar copiii au cazut de pe masa. In cazul acestor incidente, piesele de siguranta nu au fost utilizate conform instructiunilor.
Produsele sigure sunt intotdeauna o prioritate IKEA si regretam sa auzim despre aceste incidente, dar ne bucuram, din ceea ce stim noi, ca toti copiii sunt bine. IKEA a luat masuri de precautie si va imbunatati in continuare comunicarea despre produse”, spune Emelie Knoester, Children’s Business Area Manager.
IKEA a observat ca utilizatorii tind sa utilizeze produsul ca pe o masa de infasare pliabila, zilnic si sa nu utilizeze accesoriile de siguranta, conform instructiunilor. Scopul acesteia este de a fi folosita pentru schimbarea scutecelor celor mici. Al doilea rol este de mobilier pentru depozitare.
Ca masura de precautie, IKEA anunta rechemarea acesteia pentru reparatii. Toti clientii care au masa de infasat/comoda SUNDVIK si care au ratacit sau au pierdut piesele de siguranta sunt rugati sa contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi. Clientii nu vor trebui sa prezinte vreo dovada pentru achizitionare, cum ar fi bonul fiscal.
IKEA considera ca produsul este sigur atunci cand este utilizat conform scopului si instructiunilor furnizate.
Pentru mai multe informatii, accesati www.IKEA.ro sau contactati IKEA la 021-407.45.32.

Mai multe despre

Ikea, Returnare produse, Masa de infasat

Recomanda

Comentarii: IKEA recheama pentru reparații un produs din portofoliul propriu