Hornbach, o noua campanie publicitara

Publicat pe 24 Septembrie 2018 in Stiri si noutati

Unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, Hornbach, a lansat noua campanie integrata de marketing. Sub umbrela "Lumea Posibilitatilor" se doreste sa se promoveze importanta utilizarii serviciilor HORNBACH in asigurarea reusitei proiectelor proprii pentru clienti.

Pentru aceasta campanie, HORNBACH a apelat la expertiza agentiei cu care lucreaza de obicei pentru astfel de proiecte – HEIMAT Berlin, scrie BricoRetail.

Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania a declarat: „Pentru a putea sprijini clientii in realizarea proiectelor in orice situatie si in orice moment, HORNBACH combina, in mod constant, serviciile sale din magazin si din mediul online, intotdeauna in beneficiul clientilor. Dorim sa se stie exact cat de multe posibilitati are un client HORNBACH“.

Campania se desfasoara pe TV, in online, social media si pe panourile stradale si porneste de la intrebarea „Ce ar fi proiectul tau fara posibilitatile de la HORNBACH?“.

HORNBACH reprezinta pentru noi o catedrala a mesteritului. Astfel am pus in scena suma posibilitatilor pe care le contine. Exact ca intr-o piesa de teatru. Intr-un mod impresionant si cu o doza sanatoasa de nebunie HORNBACH“, afirma Guido Heffels, seful Departamentului de Creatie din cadrul agentiei HEIMAT.


Mai multe despre

Hornbach, Campanie publicitara, Heimat

Recomanda

Comentarii: Hornbach, o noua campanie publicitara