Hochland a devenit una dintre cele mai cunoscute si cumparate marci de branzeturi. Aniversarea de sfert de veac marcheaza un moment important si in comunicarea brandului, care evolueaza catre urmatoarea etapa si adopta o noua stare de spirit, redefinind universul Hochland.
Sub deviza „Totul in jur e poezie curata, care abia asteapta sa fie gustata!”, noua campanie de comunicare de brand porneste de la premisa ca mancarea – prin gust, diversitate si prin faptul ca o impartim cu cei dragi – se numara printre micile bucurii de zi cu zi. Astfel, indemnul pe care Hochland il adreseaza consumatorilor este sa redescopere magia fiecarei zile, sa vada jumatatea plina a paharului si sa se bucure de frumusetea lucrurilor simple intalnite la tot pasul.
Andreea Marincescu, Director de Marketing Hochland Romania a completat: „Ne dorim ca prin aceasta campanie sa ii inspiram pe oameni sa redescopere magia lucrurilor simple si bucuriile de zi cu zi, care reusesc sa ne faca viata mai plina si mai frumoasa. Printre acestea se numara si produsele din portofoliul nostru, care de 25 de ani sunt ingrediente care au superputerea de a aduce magie in bucatele si vietile consumatorilor Hochland”,
In Romania, Hochland este liderul pietei de branzeturi, avand un portofoliu care include o gama larga de sortimente, de la branza topita la cascaval, creme de branza, telemea, specialitati precum Branza Praid sau Delicii Calde.