Pe o piata estimata intre 700-800 milioane euro, Hervis a vandut echipamente si articole sportive de 53 milioane euro si a deschis 7 noi magazine anul trecut. Hervis vinde in cele 30 de magazine fizice si in shopul online imbracaminte, incaltaminte si echipamente pentru 21 de sporturi, scrie Wall-Street.ro.
“Nu exista o statistica oficiala care sa ne spuna clar cu cat a crescut bugetul alocat de romani pentru echipamente sportive. Fiecare companie din domeniu isi calculeaza „volumul pietii” in functie de bonul mediu pe care-l are astfel incat unii vorbesc de 600 milioane euro, altii de 800 milioane euro, iar unii chiar de 900 milioane euro. Probabil ca realitatea este undeva la mijloc. Cert este ca piata a crescut, romanii au cumparat tot mai multe articole sportive mai ales in ultimii doi ani, atat din motive ale politicii fiscale (reduceri de TVA, cresteri salariale), dar si datorita dorintei de a se pozitiona pe un alt nivel al piramidei necestitatii, respective celui al nevoilor sociale si apartenentei, facand sport in cluburi”, a declarat Catalin Pozdarie, directorul general Hervis Romania.