Pe 21 noiembrie, Footshop a sarbatorit deschiderea celui de al cincilea magazin, de data asta in Bucuresti, Romania.
Fondatorul Footshop, Peter Hajducek a declarat in repetate randuri ca planurile lui de extindere sunt abia la inceput, iar noul magazin din centrul Bucurestiului este dovada vie a acestui lucru. Acesta a completat: ”Faptul ca am deschis magazinul in Romania inseamna ca am mai bifat o casuta in lista noastra. Europa de Est are un potential incredibil pentru compania noastra pe care ne planuim sa-l folosim la capacitate maxima.”
Magazinul Footshop de 190 metri patrati este situat in centrul Bucurestiului pe strada Ion Campineanu, iar toata zona este plina de magazine fashion premium, ceea ce subliniaza ca Footshop chiar apartine acestui mediu. Conceptul de design al magazinului este similar celorlalte locatii Footshop, focusandu-se pe crearea unui loc pentru fashionul stradal si cultura care-l inconjoara. Are parter si etaj, cu magazinul la parter si sala de cultura urbana potrivita workshopurilor, lecturilor si alte evenimente la etaj.
Cu focus pe branduri ca Adidas, Nike si Vans si pasionati de shoesi care pot obtine piese exclusive de la branduri ca Y-3 si Raf Simons. Footshop constituie o mare parte a industriei de sneakersi si gazduieste frecvent multe tipuri de evenimente. De asemenea are peste un milion de followersi in social media – Instagramul avand cei mai multi urmaritori in Cehia printre alte entitati distribuitoare.