Flanco a inregistrat o crestere de 30% a vanzarilor de televizoare in perioada Campionatului Mondial

Flanco a inregistrat o crestere de 30% a vanzarilor de  televizoare in perioada Campionatului Mondial

Publicat pe 7 Iulie 2014 in Stiri si noutati

Flanco Retail a anuntat o crestere de 30% a vanzarilor la televizoarele cu diagonale incepand de la 40 de inch, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut. Cererea cea mai mare, de peste 50%, s-a inregistrat pe segmentul produselor cu diagonale intre 46 si 50 de inch si a avut loc exact in perioada Campionatului Mondial de fotbal din Brazilia.

De asemenea, in prima jumatate a lui 2013, ponderea vanzarilor de TV-uri smart era de 40% in piata, iar la Flanco de 45% (valoric), anul acesta retailerul a crescut semnificativ pe aceasta categorie si se mentine in continuare peste media pietei, ponderea fiind de 68% (Flanco) vs 55% (piata).

Compania estimeaza ca piata va ajunge, in curand, la vanzari de 1000 de unitati pe luna, in categoria UHD/4k, propunandu-si sa obtina 22% din aceasta cifra. Estimarea vine pe un trend ascendent al pietei si tinand cont de diversificarea modelelor de produse expuse la raft, promotiile atractive si cele mai avantajoase oferte de creditare dedicate acestei categorii.


Mai multe despre

Televizoare, Flanco, Flanco Retail, Magazine Flanco

Recomanda

Comentarii: Flanco a inregistrat o crestere de 30% a vanzarilor de televizoare in perioada Campionatului Mondial

Cataloage si oferte