Farmec: crestere de 31% a vanzarilor online

Publicat pe 30 Septembrie 2019 in Stiri si noutati

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, continua dezvoltarea zonei de e-commerce si inregistreaza o crestere accelerata a veniturilor generate de platforma. Astfel, in prima jumatate a acestui an, vanzarile online au crescut cu peste 31% fata de rezultatele din aceeasi perioada a anului precedent.

Mai mult, avand in vedere strategiile de marketing digital care urmeaza a fi implementate, Farmec estimeaza o crestere de 50% a vanzarilor online pana la finalul anului.

Pentru a fi constant mai aproape de toate categoriile de consumatori si de obiceiurile lor de consum si achizitie, Farmec continua, pe langa extinderea retelei magazinelor fizice, dezvoltarea platformei online prin identificarea si aplicarea unor strategii care sa corespunda asteptarilor din piata. Imbunatatirea constanta a facilitatilor si serviciilor oferite, crearea unor promotii atractive, precum si listarea unor game au stat la baza cresterii vanzarilor magazinului online din primul semestru al acestui an. Pana la sfarsitul anului, avem in plan introducerea unor noi modalitati de livrare, care sa ofere clientilor solutii eficiente si mai rapide, avand posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispozitie de companiile de curierat partenere. Dezvoltarea omnichannel e din ce in ce mai importanta in strategia generala a companiei”, a declarat Alina Spanu, Manager Vanzari Online Farmec.

Media lunara a clientilor care isi fac cumparaturile pe site se afla intr-o crestere continua, depasind 8.000 de clienti in fiecare luna. Pana la finalul anului, Farmec estimeaza ca acest numar va creste cu peste 20%, fiind inregistrata si o crestere de circa 7% a valorii medii a cosului de cumparaturi. In acest moment, romanii cumpara in medie produse din portofoliul Farmec de aproximativ 150 de lei.
Pe langa un portofoliu diversificat de produse, Farmec ofera consumatorilor din online o serie de beneficii pentru fidelizarea acestora:
  • serviciul de impachetare cadouri, lansat la finalul anului 2018
  • pentru orice comanda de produse cosmetice plasata online, consumatorii beneficiaza de impachetare si ambalare gratuita, transformand achizitia intr-un cadou perfect pentru cei dragi. Mai mult, cadoul poate fi insotit de o urare sau un mesaj aniversar.
  • cardul Cadou Farmec. Valoarea cardului variaza de la 50 la 999 lei, iar valabilitatea sa este de 6 luni, de la momentul emiterii sale in format electronic. Acesta poate fi utilizat pentru achizitia oricarui produs din portofoliul Farmec.
  • campanii care ofera transport gratuit la comenzile de peste 59 de lei, asigurand utilizatorii ca platile sunt securizate si mai rapide.

Mai multe despre

Cosmetice, Farmec, Gerovital, Vanzari online

Recomanda

Comentarii: Farmec: crestere de 31% a vanzarilor online