Lectură de un minut

11 Sep 2014 - Știri și Noutăți

eMAG lanseaza segmentul Home&Deco si estimeaza castiguri de 30 milioane de lei in primul an

Abonează-te pe  

eMag.ro si-a anuntat intrarea, saptamana aceasta, pe categoria Home&Deco, dupa ce luna trecuta compania a anuntat parteneriatul anului in online, alaturi de Mega Image.

In principalele sectiuni din aceasta categorie - Bucatarie si servire, Curatenie si intretinere, Mobilier, Saltele, Decoratiuni - sunt listate peste 10.000 de produse a 34 de vendori.

"Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontala. Diversificarea este o constanta in tot ceea ce ne propunem, iar aceasta a patra categorie lansata de la inceputul acestui an, ne aduce si mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online in care clientii pot gasi aproape orice produs (...) Estimam ca in primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei", a declarat Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv al eMAG.

Gama permanenta in stoc raspunde celor mai diverse nevoi ale clientilor, de la cele personale la solicitarile din zona HoReCa, de la articole de baza la branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.

Articolele din stocul propriu al eMag, care cuprinde in prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile in valoare totala de peste 90 de lei beneficiaza de livrare gratuita. Pentru celelalte articole, pragul mediu pentru livrarea gratuita este de 250 de lei/comanda, iar livrarile se efectueaza in maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.

Sursa: Wall-Street.ro

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG lanseaza segmentul Home&Deco si estimeaza castiguri de 30 milioane de lei in primul an