DOMO lanseaza campania Pink Days cu reduceri de peste 50%

DOMO lanseaza campania Pink Days cu reduceri de peste 50%

Publicat pe 17 Septembrie 2014 in Stiri si noutati

DOMO lanseaza o noua campanie de reduceri Pink Days, campanie ce se desfasoara in perioada 18-22 septembrie si aduce reduceri de peste 50% la peste 1000 de produse din 10 categorii: electrocasnice mari, electrocasnice mici, incorporabile, televizoare, audio, foto-video, IT, tablete, telefoane si accesorii.

Campania se desfasoara atat online, pe www.domo.ro, cat si in reteaua magazinelor DOMO din intreaga tara, clientii putand beneficia de preturi care pornesc de la 119 lei in categoria electro-casnicelor mici, pentru un aspirator, iar in categoria electrocasnicelor mari de la 449 lei, pentru un frigider.
“Incepand de joi, 18 septembrie, timp de 5 zile, clientii nostri vor gasi reduceri de pana la 50% la tablete, 28% la laptopuri, 45% la televizoare, 30% electrocasnice mari, 65% electrocasnice mici si 50% la aparate foto.”, a declarat Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.

Clientii vor gasi reduceri la produse ale unor branduri IT precum Lenovo, Acer, Canon, si Logitech, electrocasnice mari Arctic, Beko, Electrolux, Whirpool, Zanussi si Hotpoint, electrocasnice mici Philips, Rowenta si Moulinex, aparate foto Sony, Nikon si Samsung, televizoare Samsung, LG, Sony si Toshiba, dar si tablete si telefoane Samsung, Allview, Utok si Eboda.

Pink Monday este o campanie initiata de DOMO in urma cu peste trei ani. Anul acesta, retailerul electroIT a extins conceptul, initiand o serie de campanii sub umbrela Pink. Astfel, Pink Days, Pink Monday, Pink Hours si Pink Nights au venit in intampinarea nevoilor consumatorilor, cu cele mai bune oferte. Compania estimeaza vanzari cumulate de 4 milioane EURO pentru aceasta editie Pink Days.


Mai multe despre

Televizoare, IT, Domo, Telefoane, Electronice si electrocasnice, Pink Days, Foto-video

Recomanda

Comentarii: DOMO lanseaza campania Pink Days cu reduceri de peste 50%