Discounterul Lidl intra pe piata de turism si lanseaza serviciul Lidl Tour

Publicat pe 7 Iunie 2016 in Stiri si noutati

Retailerul Lidl anunta ca va intra pe piata serviciilor turistice si lanseaza un magazin online prin intermediul carora romanii isi vor putea cumpara vacante. Vor fi puse in vanzare excursii in Europa, dar si pe teritoriul Romaniei.

Serviciul devine disponibil din 15 iunie si va oferi clientilor posibilitatea de a alege prin intermediul retailerului Lidl, excursia potrivita. Asta dupa ce pana acum discounterul a oferit calatorii culinare, in cadrul Saptamanilor Tematice, cand promova diverse bucatarii din jurul lumii.

Ofertele variate cuprind pachete turistice valabile pentru toate perioadele anului cu diverse destinatii si au croaziere, sejururi sau circuite.

Conform companiei, fiecare pachet achizitionat prin Lidl Tour va include in plus un beneficiu, fie ca va fi vorba despre o surpriza sau de facilitati incluse in costul pachetului.

Pentru a promova turismul local, Lidl Romania incurajeaza alegerea destinatiilor din Romania si pune la dispozitie un portofoliu ofertant pentru locatiile autohtone.

Ofertele Lidl Tour vor putea fi urmarite consultand o brosura dedicata, cu aparitie lunara. Va fi disponibila in toate magazinele Lidl din tara, pe site-ul www.lidl-tour.ro, dar si pe pagina de Facebook a magazinului online cu vacante. Vacantele vor putea fi rezervate si achizitionate online sau prin intermediul unui hotline, parte din proiect - 0800 896 242.

Domnul Frank Wagner, presedintele Consiliului de Conducere Lidl Romania a declarat:
"Ca o urmare fireasca a dezvoltarii Lidl in Romania si din dorinta de a ne surprinde in mod constant clientii cu oferte inedite, aducem pe piata romaneasca Lidl Tour. Prin pachetele turistice pe care le promovam, dorim sa le oferim romanilor posibilitatea de a se bucura de calatorii minunate alaturi de cei dragi, din care sa se intoarca cu un bagaj plin de momente frumoase."

Conceptul Lidl Tour este deja prezent in tari precum Elvetia, Germania, Olanda, Austria si Italia.

Retailerul german Lidl a intrat in piata din Romania in 2010 cand a preluat unitatile de discount Plus. Anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri neta de 4,72 miliarde de lei, cu 21,5% mai mult in comparatie cu 2014 - potrivit informatiilor publicate pe Ministerul Finantelor Publice.

Compania are in Romania o retea de 195 magazine.


Mai multe despre

Vacante, Lidl, Excursii, Lidl tour, Concedii, Pachete turism, Lidl romania

Recomanda

Comentarii: Discounterul Lidl intra pe piata de turism si lanseaza serviciul Lidl Tour