Dezvoltarea categoriei de produse prezentate sub forma de fiole, in planurile Farmec

Publicat pe 28 Martie 2018 in Stiri si noutati

Cel mai mare producator roman de cosmetice, Farmec, este prima companie locala care a lansat pe piata produse prezentate sub forma de fiole si le-a comercializat la scara larga.

In portofoliul producatorului clujean se regasesc in prezent cinci game care insumeaza mai multe produse cosmetice pentru ingrijirea tenului in acest format.

Razvan Alistar, PR Manager Farmec a declarat: „Ne bucuram ca am adus pe piata din Romania aceasta metoda inovatoare si eficienta de ambalare, care se afla acum in topul tendintelor de consum ale industriei cosmetice, fiind preluata si de alti producatori. Fiolele si-au demonstrat eficienta atat in industria farmaceutica, cat si in cea cosmetica, datorita avantajului de a pastra intacte proprietatile si calitatile produselor, mai ales ca ingredientele folosite in productia Farmec se gasesc intr-o forma pura, concentrata, iar ambalajul perfect etans pastreaza concentratia ridicata a formulelor, asigurand o ingrijire intensiva a tenului. Datorita acestor beneficii, produsele comercializate in fiole au devenit extrem de apreciate si cautate de consumatori, iar Farmec isi asuma cu responsabilitate rolul de producator care seteaza tendintele in aceasta categorie. Astfel, specialistii nostri sunt implicati in procesul de dezvoltare a catorva game noi, inclusiv pe segmentul produselor dedicate saloanelor cosmetice, unde se inregistreaza o cerere ridicata pentru produse in forma concentrata si in doze unice”.


In afara de durabilitatea si pastrarea intacta a atributelor produselor cosmetice, concentratia sporita a fiolelor asigura rezultate vizibile si de durata asupra pielii:

  • Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution, au fost lansate in anul 2012: ramane gama cu cea mai mare concentratie de acid hialuronic – de 5% in Fiolele cu Acid Hialuronic, si de 6% in Serul concentrat, disponibila in toate canalele de vanzare.
  • Fiolele cu Colagen Aslavital Mineralactiv au completat in 2013 portofoliul de produse: continutul complex de colagen, acid ferulic si ingrediente naturale, precum uleiul de orez, argila naturala si extractul organic de goji, are efecte puternice de regenerare si tonifiere a pielii, dar si de protectie a tenului impotriva stresului oxidativ.
  • Gerovital H3 Equilibrium este o linie dedicata exclusiv saloanelor de infrumusetare, formata din produse cu o concentratie marita de ingrediente active.
  • In 2015 s-a lansat gama Gerovital H3 Dema + Premium Care, incluzand doua produse ambalate in fiole: kit cu 7 fiole, fiecare cu actiune complementara pentru ingrijirea tenului matur, specifice rutinei particulare a fiecarei zile din saptamana. Booster-ul exfoliant cu AHA contine 4 fiole, recomandate pentru utilizarea saptamanala, si contribuie la uniformizarea tenului, diminuarea liniilor fine si a ridurilor.
  • Gerovital H3 Hyaluron C a fost lansat in luna noiembrie a anului trecut. Fiolele cu Acid Hialuronic din aceasta gama contin un ser bogat atat in acid hialuronic pur, in concentratie de 2%, cat si lipozomal. Complexul de acid hialuronic actioneaza sinergic cu Vitamina C si stimuleaza procesul de reinnoire celulara, umpland ridurile din interior, mentinand totodata fermitatea pielii.

Mai multe despre

Cosmetice, Gerovital, Cosmetice cu fiole

Recomanda

Comentarii: Dezvoltarea categoriei de produse prezentate sub forma de fiole, in planurile Farmec

Cataloage si oferte