Colosseum Mall atrage noi chiriasi

Publicat pe 10 Mai 2019 in Stiri si noutati

Centrul comercial Colosseum, amplasat in partea de Nord-Vest a Bucurestiului, in sectorul 1, atrage chiriasi noi, branduri de moda, distractie, petrecere a timpului liber, restaurante si cafenele, ca urmare a planului de extindere a centrului comercial existent.

Pe masura ce lucrarile de constructie avanseaza, numeroase branduri devin interesate de spatii comerciale in Colosseum Mall. Acest fapt se datoreaza performantelor si potentialului centrului comercial existent, care le ofera brandurilor oportunitatea de a-si dezvolta afacerile si retelele de magazine in sectorul 1 al capitalei.

“In anii trecuti, piata locala de retail s-a concentrat pe proiecte comerciale de dimensiuni mari si foarte mari. In Bucuresti aceasta tendinta este inca de actualitate, drept urmare, majoritatea proiectelor de succes depasesc suprafata de 20.000 mp. Extinderea centrului comercial Colosseum raspunde nevoilor actuale ale pietei de retail si fara indoiala reprezinta una dintre cele mai importante dezvoltari din ultimii ani. Suntem bucurosi sa anuntam ca o serie de branduri cunoscute la nivel local si international s-au alaturat recent proiectului nostru de extindere: Mango – retailerul spaniol de fashion cu o retea de peste 1100 de magazine la nivel international, New Yorker – unul dintre cei mai mari retaileri de moda europeni, CCC - unul dintre cele mai mari braduri de incaltaminte din Romania, Colin’s – retailer specializat in produse denim cu mai mult de 600 de magazine la nivel international. Pe langa brandurile mentionate, Colosseum Mall a atras branduri cunoscute si din alte sectoare de retail, precum DM drogerie markt – lider de piata in categoria sa cu peste 3000 de magazine in Europa, Noriel – bine - cunscutul brand de jucarii, Diverta – retailer cu o mare diversitate de produse media, papetarie, birotica si carti, Gregory’s – brand ce ofera unele dintre cele mai apreciate produse de tip coffee & Greek deli, Cafeneaua Coffee Ritazza – care ofera cafea produsa artizanal si care va fi amplasata intr-un spatiu modern si prietenos la una dintre intrarile centrului comercial. La capitolul timp liber si distractie, World Class, cel mai mare operator de fitness din Romania si Happy Cinema vor fi principalele atractii. Avand astazi un procent de inchiriere ce depaseste 80%, ne aflam in discutii avansate si cu alti retaileri cunoscuti pe care ii vom anunta curand si care vor aduce si mai multa diversitate ofertei noastre comerciale, in acord cu strategia de dezvoltare.”, a declarat Doinita Ilie Leasing Manager JLL Romania.
Centrul comercial Colosseum este un proiect matur si stabil. Prezent pe piata locala de retail de mai bine de 7 ani, Colosseum se dezvolta in mod constant. Configuratia centrului comercial reprezinta un avantaj major, deoarece modul in care este proiectat asigura clientilor nostri un maxim de confort. Acest lucru se regaseste in accesibilitate, spatii comune aerisite si luminate natural, parcare exterioara cu acces facil catre magazine si un mix de chiriasi care ofera o mare diversitate de produse. Planul de extindere aflat in derulare, constructia Colosseum Mall, vine in completarea schemei de retail existente cu un concept modern, finisaje premium, precum si noi oportunitati de shopping si petrecere a timpului liber. Urmatoarea etapa de dezvoltare a proprietatii va cuprinde si segmentul rezidential. In prezent suntem in proces de obtinere a autorizatiei de construire a doua blocuri de locuinte care vor gazdui peste 500 de unitati, in imediata vecinatate a centrului comercial Colosseum.”, a adaugat Mihai Dinu, General Manager Colosseum.
Centrul comercial Colosseum va avea o suprafata totala de 54,500 mp GLA, devenind astfel al doilea cel mai mare proiect de retail din sectorul 1 al Bucurestiului. Mango, CCC, New Yorker, Happy Cinema si World Class, precum si alte 60 de magazine, restaurante si cafenele vor completa oferta comerciala existenta ce cuprinde un mix consistent de chiriasi printre care Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision si Pepco.

Mai multe despre

Retail, Colosseum, Mall

Recomanda

Comentarii: Colosseum Mall atrage noi chiriasi

Cataloage si oferte