Ce vanzari genereaza un brand romanesc de incaltaminte

Publicat pe 4 Februarie 2019 in Stiri si noutati

Benvenuti este un brand romanesc care a luat nastere in 2004 in Timisoara si care a ajuns in prezent sa vanda incaltaminte in valoare de 28 milioane euro in cele 55 de magazine din tara, noteaza wall-street.ro.

Infiintata in 2004 de antreprenorul Dan Pavel, compania romaneasca Benvenuti vinde incaltaminte si marochinarie ale producatorilor italieni, dar colaboreaza si cu producatori locali. Producatorii italieni au o pondere de peste 80% din volumul de marfa din Benvenuti, restul fiind productii autohtone.

Retailerul este detinut majoritar de Dan Pavel, alaturi de alti trei actionari: Adrian Certezeanu, Adrian Cazu si Gabriel Tepelea.
Industria de moda din Romania este dominata de retailerii straini, in special in zona de fashion. De asemenea, zona retailerilor de incaltaminte cu pret mic este dominata tot de retele straine, precum Deichmann si CCC. Singura zona unde domina retailerii cu actionariat romanesc este zona de incaltaminte cu pret mediu si peste, unde sunt Benvenuti, Otter, Il Passo, Musette si altii. Nu vad schimbari semnificative in acest an”, spune Adrian Cazu.


Mai multe despre

Incaltaminte, Brand romanesc, Benvenutti

Recomanda

Comentarii: Ce vanzari genereaza un brand romanesc de incaltaminte

Cataloage si oferte