Campania ARO lansata de Metro Cash&Carry

Publicat pe 5 Noiembrie 2018 in Stiri si noutati

METRO Cash & Carry Romania incepe o promovare a gamei de produse marca proprie ARO, una care cuprinde peste 1.000 de articole din diferite categorii, atat alimentare, cat si non-alimentare si se adreseaza clientilor revanzatori.

Marina Zara (Head of Marketing METRO) a declarat: "Suntem incantati sa comunicam noua campanie pe care am pregatit-o pentru produsele ARO. Am ales o abordare neobisnuita si amuzanta care sa darame mitul conform caruia produsele simple, de baza, sunt plictisitoare si dificil de comunicat intr-o maniera creativa. Asa ca am construit un concept care sa arate cat de senzational de simple sunt si cat de bine isi indeplinesc rolul. Mesajul final al spoturilor <<La cat de putin costa, isi fac treaba senzational>> reflecta exact principalele atribute ale produselor ARO, dar si raportul optim care sta la baza calitatii garantate ARO".

Categoria ieftin si bun reprezinta o adevarata provocare din punctul de vedere al comunicarii, pentru ca cele doua cuvinte sunt antonime in mintea consumatorului. ARO si-a propus sa deserveasca nevoile de baza dintr-o casa, oferind consumatorilor cele mai bune rezultate pentru produsele sale din categoria prim pret. Astfel, abordarea strategica subliniaza faptul ca increderea in calitatea produselor ARO nu se construieste in functie de pret, ci in functie de cat de bine isi indeplinesc rolul.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Campania, care a fost realizata in parteneriat cu agentia Geometry Romania, atinge atat canalele de media traditionale, prin executii TV (difuzate pe statiile cu audienta larga, nationala), radio (difuzate national), cat si mediul digital, pe toate canalele proprii METRO, noteaza IQADS.


Mai multe despre

Produse ARO, Metro romania, Metro cash&carry

Recomanda

Comentarii: Campania ARO lansata de Metro Cash&Carry