Ariston Thermo isi consolideaza pozitia pe piata din America prin achizitia Calorex

Publicat pe 22 Ianuarie 2019 in Stiri si noutati

Grupul Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanti jucatori la nivel global pe piata de echipamente destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera, a achizitionat integral, de la grupul industrial Saltillo, brandul Calorex – una dintre cele mai mari companii din Mexic, producatoare de echipamente de incalzire a apei.

Cu aceasta decizie, Ariston Thermo isi consolideaza in mod semnificativ strategia lansata in urma cu doi ani, aceea de a construi o platforma industriala americana pentru Grup, Calorex fiind a treia achizitie in acest sens, dupa NTI IN Canada si HTP in SUA.

Cu peste 850 de angajati, compania Calorex a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de aproximativ 130 de milioane de dolari (aproximativ 115 milioane de euro), dintre care 20 de milioane in SUA. In urma acestei tranzactii, Calorex isi va pastra managementul, iar grupul Ariston Thermo isi intareste pozitia pe piata din America de Nord, Centrala si Latina.

Cu peste 70 de ani de istorie si o prezenta solida in Mexic, Calorex se ocupa de proiectarea, productia, comercializarea si distributia boilerelor pe gaze naturale, electrice si pe baza de energie solara, in principal marcile Calorex, Cinsa si Optimus.
Calorex este unul dintre liderii acestui segment pe piata mexicana, bucurandu-se, totodata, de o puternica popularitate, sustinuta de buna reputatie in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea produselor pe intregul continent american. Boilerele fac parte din activitatea Grupului Industrial Saltillo (GIS) de cateva decenii, compania fiind unul dintre cele mai mari conglomerate din Mexic, lider in productia si comercializarea de produse pentru piata auto, constructii si uz domestic.
„Calorex aduce Grupului o pozitie de lider pe piata mexicana, o gama larga de produse si marci, in conformitate cu strategiile Ariston Thermo, o fabrica locala, dar mai presus de toate, expertiza managementului si a oamenilor sai. Aceasta achizitie ne permite sa intram in mod semnificativ pe piata de profil din Mexic, care se numara intre primele douasprezece economii mondiale, o tara tanara si in crestere, cu peste 120 de milioane de locuitori, totodata strans legata de SUA si Canada; in plus, ne permite sa ne consolidam prezenta in SUA, avand in vedere ca HTP si Calorex au portofolii de produse complementare ", a declarat Paolo Merloni, presedinte executiv al Ariston Thermo.

Mai multe despre

Boilere, Ariston Thermo, Calorex

Recomanda

Comentarii: Ariston Thermo isi consolideaza pozitia pe piata din America prin achizitia Calorex