Answear.ro: crestere de 75% in 2018

Publicat pe 6 Februarie 2019 in Stiri si noutati

Daca in urma cu 3 ani abia isi facea loc printre mai marii retaileri de fashion online din Romania, ANSWEAR.ro se poate lauda acum cu cifre impresionante. La finalul anului trecut, magazinul online a inregistrat o cifra de afaceri de peste 16 milioane de Euro.

2018 a reprezentat o crestere substantiala de 75% fata de anul precedent, depasind cu mult rata de crestere de pe celelalte piete europene in care mai activeaza grupul ANSWEAR.

Daca sunteti curiosi ce produse prefera romanii de pe ANSWEAR.ro, aflati ca cele mai vandute produse din anul 2018 au fost gentile, ochelarii de soare, incaltamintea sportiva si nu numai, abia apoi urmand articolele de imbracaminte. Printre preferintele clientilor lor se numara chiar si costumele de baie. In privinta brandurilor preferate, un top 10 al celor mai bine vandute marci de pe ANSWEAR.ro in 2018 ar suna cam asa: Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Hilfiger Denim, ANSWEAR, Medicine, New Balance, Calvin Klein Jeans, Guess, Levi’s, FILA si Adidas Originals.

Ne bucura foarte mult sa vedem ca brandurile noastre proprii, Medicine si ANSWEAR, sunt in top 5 al preferintelor clientilor din Romania, mai ales ca in 2019 brandul ANSWEAR va lansa colectii speciale in fiecare luna si va fi din ce in ce mai orientat spre a aduce acel stil fashion casual in randul clientelor din Romania prin piese dedicate si versatile” a declarat Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR.ro.
Asa cum era de asteptat, telefonul mobil a devenit principalul dispozitiv utilizat in shopping-ul online de imbracaminte. Aplicatia mobila ANSWEAR, dezvoltata pentru simplificarea cumparaturilor, a fost instalata de peste 60.000 de ori numai in anul 2018. Peste 70% din vizitele de pe ANSWEAR.ro au ca sursa telefonul mobil, insa multi romani prefera sa vizualizeze produsele de pe mobil, iar apoi sa continue cu comanda ferma de pe un calculator sau laptop.
Anul acesta ne dorim sa imbogatim oferta de branduri, mai ales in ceea ce priveste categoria de accesorii (genti, pantofi, ochelari de soare) si cea de echipamente sportive. Vom introduce noi branduri in portofoliu in fiecare luna, 2 surprize pe care le putem deja dezvalui sunt ochelarii de soare Burberry si brandul Tommy Jeans. Pe langa imbogatirea ofertei de produse, ne vom concentra asupra imbunatatirii constante a serviciilor pe care le ofera ANSWEAR.ro. Clientii devin din ce in ce mai exigenti, iar noi le vom veni in intampinare cu o livrare prompta si o selectie vasta de produse si marimi. Pana la finalul anului 2019 ne propunem o crestere cu cel putin 70% a cifrei de afaceri si sa adaugam un numar din ce in ce mai mare de cumparatori din afara capitalei, avand in vedere ca 40% dintre acestia sunt din Bucuresti, urmati de 10% din Cluj”, a adaugat Raluca Radu.

Mai multe despre

Answear.ro, Raluca radu, Aplicatie, Vanzari 2018

Recomanda

Comentarii: Answear.ro: crestere de 75% in 2018