Ghid de suplimente alimentare pentru toamna

Publicat pe 22 Septembrie 2017 in Recomandari

Indiferent de abordarea pe care o ai pentru suplimentele nutritive, noi credem ca este important sa iti ajuti organismul atunci cand are nevoie de energie. Iar asta se intampla de cele mai multe ori la tranzaitia dintre anotimpuri. Toamna organismul este cu atat mai vulnerabil, asa ca trebuie sa fii mai pretentios cand vine vorba despre alegerea vitaminelor si a mineralelor.

Pe masura ce zilele sunt mai scurte si soarele ne priveaza de prezenta lui si corpul nostru este mai solicitat, iar noi avem nevoie sa il ajutam cu putina energie. Nici vremea nu ajuta prea mult la starea noastra. Dar cu putin ajutor, nu te lasi prada ambientei mohorate, iar daca asta inseamna sa consumi suplimente alimentare, atunci asa sa fie.

Nu uita insa, ca inainte sa te decizi ce vitamine sau minerale alegi sa folosesti toamna, sa te consulti cu medicul tau, care este cel mai in masura sa iti spuna de ce fel de nutrienti ai nevoie. Mai ales cand in acest sezon te poti imbolnavi mai usor, iar oboseala si moleseala se instaleaza mai usor.

  • Vitamina C iti ajuta organismul pentru cresterea imunitatii si neutralizeaza radicalii liberi din sistem. In plus, are grija de buzele tale, sa nu crape cu atata usurinta pentru ca reduce usurinta cu care se usuca pielea.
  • Echinaceea asigura protectie si intareste organismul. De asta se pot asigura si suplimentele de seleniu si zinc.
  • Complexul de vitamina B (B6, B12, B5 si B9) te ajuta daca te simti foarte obosit, recomandat mai ales toamna ajutand in caz de stres. Imbunatateste starea psihica si face mai usoara tranzitia de la vara la toamna.
  • Omega 3 pentru aceia dintre noi care avem extremitatile mai reci decat restul corpului, mai ales in zilele friguroase; ajuta la circulatia sangelui.
  • Suplimentele de calciu si magneziu te ajuta sa iti recapeti energia, Ajuta si daca ai o stare de neliniste constanta, si somnul nu mai este odihnitor ca inainte – calmeaza sistemul nervos si reduce stresul.
  • Vitaminele lipsosolubile A, D, E, K nu se recomanda in cantitati mari, dar sunt ideale toamna.
  • Vitamina D regleaza nivelul de energie si ajuta la mentinerea sanatatii inimii, dar si a oaselor. Stimuleaza organismul sa absoarba calciul.
  • L-Glutamina reduce apetitul in exces sau pofta de dulce si alcool, incurajeaza o alimentatie sanatoasa, ridicand nivelul unor neurotransmitatori care regleaza starea de spirit.
  • Glucozamina se recomand in sezonul rece pentru durerile articulare, imbunatatind sanatatea cartilajelor si a articulatiilor; ideal pentru varstnici.
  • Complexul de fier si cupru calmeaza si reduce senzatia de anxietate, previne anemia, intareste sistemul imunitar.

Si cateva sfaturi extra: incearca sa devii o persoana mai matinala, consuma mai multe fructe si legume, fa-ti un program de somn, practica exercitii fizice, petrece timp in aer liber, apeleaza la o cura de detoxifiere.

Oferte la vitamine si minerale gasesti in brosura Sensiblu disponibila online.

Sursa foto: pixabay


Mai multe despre

Suplimente alimentare, Suplimente nutritive, Vitamine toamne, Minerale toamne

Recomanda

Comentarii: Ghid de suplimente alimentare pentru toamna

Cataloage si oferte