Ce suplimente alimentare sa folosesti ca sa te ajute sa diminuezi efectele stresului

Publicat pe 17 Ianuarie 2018 in Recomandari

Cu totii ne confruntam cu stresul. Ca se manifesta mai mult sau mai putin, efectul este acelasi: da insomnii, taie pofta de mancare si nu permite un randament bun al activitatilor.

Exista cateva solutii naturale la indemana pentru a lupta impotriva stresului si noi iti povestim despre cateva dintre acestea.

In timp, stresul necontrolat poate produce diverse afectiuni cum ar fi bolile de inima, diabet, cresteri in greutate, boli digestive sau pentru imunitate. Factorii zilnici care iti fac griji sunt de mai multe tipuri dar au in principiu acelasi efect, fara sa fie neaparat mai putin important. De asta este esential sa iti ajuti organismul sa reziste in fata provocarilor, motiv pentru care consumul de vitamine si minerale este esential pentru relaxarea mintii si a corpului.

Inainte de a te orienta catre orice supliment antistres, este esential sa te consulti cu medicul tau, cel mai in masura sa iti faca recomandari.

Suplimente alimentare antistres:

  • Magneziul ajuta corpul sa se relaxeze si usureaza senzatia de anxietate.
  • Melatonina te ajuta sa dormi daca ai probleme cu somnul.
  • Vitamina B6 te scapa de migrene, de durerile de cap, iar vitamina B2 le previne.
  • Omega-3 este un antiinflamator care relaxeaza muschii.
  • Planta ruja combate oboseala, reducand productia de hormoni de stres si creste rezistenta corpului prin oferirea de energie.
  • Planta valeriana este un supliment natural care se poate consuma sub forma de capsule. Se utilizeaza pentru ca relaxeaza si ajuta sa ai un somn odihnitor.
  • Teanina este un aminoacid care se gaseste in ceaiul verde - in principiu ajuta la relaxarea mintii si a corpului, fara sa aiba efecte secundare.
  • Roinita este o planta care induce calmul si asigura efecte de relaxare; se gaseste mai ales sub forma de pliculete de ceai sau capsule, fiind benefica impotriva anxietatii.
  • Vitamina C este printre cele mai populare suplimente care lucreaza si ca adjuvant impotriva stresului reducand simptomele acestuia, ajutand si in caz de depresie prin suprimarea hormonului care declanseaza stresul.
  • Zincul este bun pentru un sistem nervos sanatos, un mineral care joaca un rol vital in modul cum organismul raspunde factorilor de stres.
  • Probioticele pot influenta rezistenta in fata stresului prin marirea nivelului de GABA, ajutand totodata la cresterea nivelului de concentrare.
  • Floarea pasiunii diminueaza starea de anxietate si de nervozitate si induce somnul, fara sa aiba efect sedativ.

Oferte la medicamentele impotriva stresului gasesti in catalogul online de la Sensiblu disponibil aici.

sursa foto pixabay


Mai multe despre

Suplimente alimentare, Antistress, Vitamine si minerale, Suplimente impotriva stresului

Recomanda

Comentarii: Ce suplimente alimentare sa folosesti ca sa te ajute sa diminuezi efectele stresului