Lectură de 2 minute

13 Feb 2019 - Evenimente

The Beer Institute deschide al doilea concept store in Capitala

Abonează-te pe  

Conceptul The Beer Institute este operat prin Compania VP Craft Industries SRL. Pe 15 februarie se inaugureaza in Bucuresti al doilea concept store specializat in comercializarea de bere artizanala romaneasca, magazinul fiind situat in complexul Agora Floreasca.

Amplasata la etajul 1 al complexului, unitatea va fi deschisa zilnic in intervalul 09.00-21.00. - The Beer Institute va fi deschis in zona centrala a Capitalei, pe Calea Floreasca, nr. 111-113.

Am decis sa deschidem al doilea magazin al nostru pentru a aduce si mai aproape de consumatori berea artizanala romaneasca. Primul magazin, lansat in vara anului trecut, s-a dovedit a fi un succes chiar mai mare decat anticipam initial si astfel am decis sa investim in expansiunea conceptului. Cum in retail cel mai mult conteaza amplasarea, faptul ca suntem prezenti intr-un proiect precum Agora Floreasca ne-a ajutat enorm in aceasta decizie”, a completat Adina Mugescu, Director General si co-fondator al companiei VP Craft Industries SRL.

Magazinul din Agora Floreasca va pune la dispozitie peste 150 de varietati de bere artizanala romaneasca (se doreste extinderea numarului de bauturi), de la micro-berarii din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Sibiu sau Buzau, precum si cidru artizanal din Salaj sau Arges. La raft vor fi si articole de colectie, precum pahare, postere, caciuli sau alte produse inscriptionate cu insemnele producatorilor.
In plus, vor fi puse la vanzare si gustari artizanale, fabricate in Romania, cum ar fi chipsuri, grisine, crackers sau popcorn. Totodata, magazinul va avea dedicata si o zona pentru degustari de bere - dispune de 16 locuri.
Noul magazin The Beer Institute isi propune sa devina un punct central de atractie, facand invitatii pentru:
  • organizarea de evenimente (lansari de beri noi, intalniri ale producatorilor si pasionatilor de bere artizanala, concursuri pentru amatori)
  • sesiuni de degustari de bere prin detalierea procesului de fabricatie, ingredientele, povestea fiecarei beri, etc.
  • furnizarea de bere artizanala pentru evenimente private si corporate
  • educarea continua a consumatorilor
Investitia in deschiderea noului magazin The Beer Institute din Agora Floreasca a fost de aproximativ 35.000 de euro si provine din surse proprii, finantare bancara si din reinvestirea profitului companiei. In perioada octombrie-noiembrie anul trecut, compania a desfasurat campania “Mana de la mana pentru o bere buna la indemana” prin care a strans aproape 10.000 de euro de la iubitorii de bere din Bucuresti.

Retail.ro /  Retail.ro /  Evenimente /  The Beer Institute deschide al doilea concept store in Capitala