Adrian Nicolaescu, VP Marketing in cadrul Mega Image a completat: "Un client tipic se intersecteaza zilnic cu trei magazine Mega Image si ei se asteapta ca fiecare magazin sa raspunda nevoilor sale. Avem 645 de magazine, clientii sunt foarte multi si foarte diferiti. Sa faci fiecare magazin sa raspunda nevoilor este o provocare, asa ca ne-am uitat la cum sa folosim tehnologia pentru a raspunde provocarilor".
Impreuna cu specialistii Vodafone, Mega Image a implementat in magazinul din Barbu Vacarescu solutii digitale inteligente:
- se ofera statistici despre clienti
- se monitorizeaza stocurile
- se face afisare digitala pentru publicitate personalizata
- se promovarea produsele adaptate pe segmente de cumparatori, zone de interes ale vizitatorilor
- Wi-Fi-ul devine disponibil in magazin
- exista sistem de feedback
- se face asistenta pentru clienti
- exista camere de filmat pentru a monitoriza cozile si daca este nevoie se trimit alerte pentru suplimentarea caselor de marcat
Vodafone a implementat o solutie de digital media signage, o platforma inteligenta cu o interfata simpla prin care Mega Image alege promotiile pe care vrea sa le impinga pe “totem-urile” de la intrarea in magazin. Totodata, s-a integrat un buton de asistenta in-store prin care angajatii Mega Image sunt anuntati ca cineva are nevoie de consultanta.
Proiectul dezvoltat in parteneriat cu Vodafone a fost implementat pentru moment doar in magazinul din Barbu Vacarescu precizeaza Retail-FMCG.