Kaufland Romania are o identitate noua

Publicat pe 10 Iulie 2017 in Evenimente

Retailerul Kaufland Romania are o noua identitate si se transforma oferind o noua experienta de cumparaturi clientilor. Transformarea companiei se subscrie prin campania Noul Tu Traieste Fresh si inspira astfel dorinta de reinventare in randul cumparaturilor, pentru a se incerca lucruri noi.

Incepand din aceasta vara, Kaufland va avea un logo nou prin care reinnoieste design-ul unitatilor, publicatia companiei si site-ul online.

Noua identitate este vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online. In locatiile din tara, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie pentru a se permite un traseu mai rapid printre rafturi pentru cumparaturi. Astfel, s-a introdus un nou sistem de ghidaj de pictograme prin care se semnalizeaza categoriile de produse si servicii, dar si o segmentare mai practica a aleilor din magazin cu scurtaturi printre raioane.

Noul website dedicat Kaufland are integrat un nou sistem care faciliteaza navigarea. In plus, clientii dispun de un sistem prin care isi pot planifica achizitiile, cum ar fi afisarea automata a celui mai apropiat magazin, in baza locatiei GPS.Totodata, catalogul tiparit Kaufland devine ghid de cumparaturi sub forma de revista, tip A4, unde vor fi incluse oferte si retete.

Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare, Kaufland Romania a declarat: “In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU TRAIESTE FRESH

Actiunea reprezinta o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland vrea sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, unul mai sanatos prin consumarea de alimente proaspete. Reteaua de magazine Kaufland este preocupata de calitatea produselor comercializate, asigurand zilnic livrari de fructe, legume, mezeluri, lactate, carnuri. Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala.

Imagini cu noua identitate a locatiilor Kaufland:


Mai multe despre

Kaufland, Hipermarketuri, Kaufland romania

Recomanda

Comentarii: Kaufland Romania are o identitate noua

Cataloage si oferte