Lidl sprijina impreuna cu clientii sai Teach for Romania, oferind acces la educatie pentru peste 3000 de copii din medii vulnerabile

Publicat pe 20 August 2019 in Evenimente

La achizitionarea oricarui produs din gama Scoala in coolori vesele, in perioada 19 august – 1 septembrie, Lidl doneaza 1 leu pentru continuarea activitatilor desfasurate de Teach for Romania in scolile din tara. Astfel, cu ajutorul clientilor sai, Lidl va sustine formarea cadrelor didactice din peste 100 de scoli, care vor oferi educatie de calitate celor peste 3000 de copii beneficiari ai programului.

In Romania, in medie, dintr-o clasa de 24 de elevi, mai putin de jumatate ajung sa sustina examenul de bacalaureat si doar 10 dintre acestia promoveaza, conform Unicef si ISE. Mii de copii abandoneaza scoala fara abilitati elementare care sa le permita sa devina cetateni functionali, fara perspective reale de a-si construi viitorul, iar cei mai afectati sunt copiii din medii vulnerabile. De aceea, programul national Teach for Romania isi propune sa contribuie la dezvoltarea unui sistem educational echitabil, de calitate, in care profesorii sa se concentreze exclusiv pe nevoile de educatie ale copiilor, oferindu-le o sansa reala la un viitor mai bun.

Pana pe 1 septembrie, si clientii Lidl se pot implica activ in cresterea calitatii programelor educationale si in reducerea abandonului scolar prin sustinerea programului national Teach for Romania. Astfel, pentru fiecare produs din gama Scoala in coolori vesele achizitionat, Lidl va dona 1 leu programului Teach for Romania.
Aceasta este cea de-a treia asemenea initiativa prin care Lidl Romania isi implica activ clientii in sustinerea programului Teach for Romania. De la demararea parteneriatului strategic dintre Lidl si Teach for Romania, in 2016 si pana in prezent, Lidl impreuna cu clientii sai au sprijinit financiar organizatia cu peste 500.000 euro, sustinand mai bine de 100 de cadre didactice in misiunea lor de a imbunatati calitatea educatiei si de a creste potentialul copiilor proveniti din medii vulnerabile. Astfel, peste 5.000 de elevi din 100 de scoli au beneficiat de ore de literatie si numeratie, cursuri de dezvoltare de abilitati socio-emotionale, au invatat cum sa aiba gandire critica, cum sa socializeze si sa comunice.
Oferta Scoala in coolori vesele este disponibila in toate magazinele Lidl din tara pana pe 1 septembrie. Gama include produse destinate activitatilor scolare ale copiilor, precum rechizite si ghiozdane, dar si carti de activitati sau jocuri educative.

Mai multe despre

Lidl romania, Educatie, Teach for romania, Campanie

Recomanda

Comentarii: Lidl sprijina impreuna cu clientii sai Teach for Romania, oferind acces la educatie pentru peste 3000 de copii din medii vulnerabile