Farmec prezinta primele rezultate ale campaniei

Publicat pe 28 Iunie 2018 in Evenimente

Cel mai mare producator roman de cosmetice, Farmec, anunta primele rezultate ale campaniei de responsabilitate social corporativa „Unirea la feminin”. Prin intermediul acesteia a contribuit la ridicarea nivelului de solidaritate, empatie si coeziune in randul comunitatii de femei din Romania, fiind intreprinse trei actiuni de donatii.

De pe urma acestora au beneficiat 240 de romance, din cinci localitati din tara - Campia Turzii, Turda, Filiasi, Craiova si Iasi.

Razvan Alistar, PR Manager Farmec a declarat: „In cadrul celor trei etape de donatii ale campaniei, am avut ocazia sa cunoastem femei care ne-au impresionat prin puterea si taria lor de caracter. Fiecare intalnire cu ele ne-a confirmat ca orice reusita are la baza foarte multa munca, perseverenta, dar si sprijin din partea persoanelor apropiate. Iar sustinerea pe care am oferit-o pana acum femeilor care nu beneficiaza de acest sprijin este extrem de importanta in redobandirea increderii in fortele proprii si, implicit a sansei de afirmare personala si profesionala. Le multumim tuturor consumatorilor nostri pentru implicarea si aportul lor in aceasta campanie, le datoram rezultatele inregistrate tuturor celor care au cumparat produse Gerovital. Vom continua sa promovam solidaritatea feminina si bunatatea, pe care le consideram cele mai inalte forme ale frumusetii, fiind siguri ca publicul ne va fi alaturi in continuare in demersul nostru de a sprijini romancele si evolutia acestora”.
Campania

„Unirea la Feminin” a continuat in luna mai cu o noua runda de donatii, destinate persoanelor din Filiasi, judetul Dolj. Seturile de produse de ingrijire personala au fost oferite femeilor de la Centrul de Servicii de Asistenta Maternala Craiova si de la Complexul de servicii specializate tip rezidential copii „1Mai” I si II. Cea mai recenta actiune a avut loc pe 23 iunie, la Iasi, donatiile fiind alocate persoanelor din Centru Rezidential pentru Mame si Copii Aflati in Dificultate, al Fundatiei Hecuba, organizatie non-guvernamentala, care ofera suport familiilor monoparentale, mamelor singure si copiilor.

In afara de seturile cu produse de ingrijire personala Gerovital, beneficiarele campaniei Unirea la Feminin au asistat si la evenimente speciale, care au inclus activitati precum spectacole de pantomima, sedinte foto, cat si alte surprize pregatite de echipele Farmec si The Sisterhood.

Pana la finalul anului, campania va viza si alte grupuri de femei din comunitati vulnerabile, defavorizate sau care au acces limitat la produse de ingrijire personala, din mai multe localitati din tara. Campania este dezvoltata cu sprijinul diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers, care este implicata in identificarea beneficiarelor proiectului de responsabilitate social corporativa.


Mai multe despre

Farmec, Produse de ingrijire, Campanii sociale, Unirea la feminin, The sisterhood

Recomanda

Comentarii: Farmec prezinta primele rezultate ale campaniei