Carrefour Romania a ales castigatorul campaniei derulate pentru protejarea mediului: Lidas

Publicat pe 3 Decembrie 2015 in Evenimente

Carrefour Romania a desemnat castigatorul in baza participarii si implicarii la Conferinta Natiunilor Unite asupra schimbarilor climatice, derulata in perioada 30 noiembrie - 11 decembrie la Paris : COP21.

Competitia „Provocarea furnizorilor – impreuna impotriva schimbarilor climatice” s-a derulat in toate cele zece tari in care Grupul Carrefour este prezent cu magazine integrate, cu scopul de a impartasi cu furnizorii prioritatile Carrefour privind grija pentru mediu si de a se inscrie intr-un demers comun pentru combaterea incalzirii climatice.

In Romania, competitia desfasurata in perioada septembrie - octombrie a reunit zeci de proiecte ale furnizorilor privind actiunile concrete de sustenabilitate pe care acestia le-au intreprins in decursul anului.

Proiectul desemnat castigator de catre un juriu format din reprezentanti ai autoritatilor, jurnalisti si ONG-uri de mediu, a fost cel al companiei LIDAS – producator de patiserie din localitatea Tulcea. Acesta a constat in achizitionarea, amplasarea si punerea in functiune a mai multor echipamente de panificatie congelata si echipamente accesorii, special adaptate si integrate pentru a functiona prietenos cu mediul. Rezultatul premiat : reducerea deseurilor din ambalaje, cat si de scaderea cu 80% a utilizarii energiei produsa din combustibili fosili.

Astfel, in fiecare an, vor fi eliberate in atmosfera mai putine substante poluante: 200 tone dioxid de carbon, 280 kg dioxid de sulf, 220 kg oxid de azot si 10 kg particule atmosferice (PM10).

Marele castigator al competitiei din Romania - compania LIDAS - a fost prezenta la evenimentul organizat de Grupul Carrefour la Paris intre 18-20 noiembrie, avand astfel ocazia sa interactioneze cu ceilalti castigatori si sa cunoasca proiectele propuse de acestia, dar si sa afle totodata solutiile propuse de Carrefour pentru reducerea impactului asupra mediului. Obiectivul de mediu asumat de Grupul Carrefour cu ocazia COP21, consta in reducerea 70% a emisiilor de CO2 pana in 2050.

„Lupta impotriva poluarii si a risipei resurselor naturale fac parte din angajamentul Carrefour pentru o dezvoltare sustenabila atat in Romania, cat si in restul tarilor in care suntem prezenti. Actiunile de protejare a mediului implica atat proiectele de responsabilizare a clientilor si angajatilor, cat si cele de imbunatatire a operatiunilor sediului si ale magazinelor, cu aportul furnizorilor nostri, pentru a asigura un viitor cat mai verde generatiilor viitoare.” a declarat Florin Capatana, Director Dezvoltare Durabila si Relatii Institutionale Carrefour Romania.

Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa, detinand peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Cu o vechime de peste 50 de ani, a devenit un partener pentru viata de zi cu zi a consumatorului, primind zilnic 10 milioane de clienti din lumea intreaga. In Romania, Grupul Carrefour detine 186 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 104 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.


Mai multe despre

Carrefour Romania, Campanii, Competii retail, Lidas

Recomanda

Comentarii: Carrefour Romania a ales castigatorul campaniei derulate pentru protejarea mediului: Lidas

Cataloage si oferte