Altex anunta implicarea in campania de Black Friday - Blec Freidai

Publicat pe 5 Noiembrie 2018 in Evenimente

Retailerul Altex Romania, specializat in comercializare de electronice, electrocasnice, IT&C si produse multimedia anunta participarea la Black Friday 2018.

Campania a fost aleasa in urma unui concurs de propuneri creative. Agentia Graffiti BBDO pentru a fost aleasa sa prezinte „Blec Fraidei” pentru Altex Romania.

Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex Romania a completat: „De <<Blec Fraidei>>, capacitatea logistica de depozitare si de transport este folosita la maximum: 4 depozite centrale, 11 depozite zonale si peste 100 de magazine in toata tara. Totodata, asiguram o gama variata de oferte, cu stocuri generoase, dar totusi limitate pe intreaga perioada de promotie. In plus, oferim servicii de creditare avantajoase pentru clienti cu posibilitatea ca acestia sa intre in posesia produselor preferate imediat. Astfel, vom pune la dispozitia clientilor un stoc in valoare de aproximativ 1,4 miliarde lei.”, citat de ElectroRetail.

„Am dat curs propunerii de a romaniza „Black Friday”- ul, pentru ca suntem o companie romaneasca ce a crescut de 25 ani, tinand cont de dorintele romanilor. Dorim sa fim permanent la dispozitia lor si de aceea la noi, spre deosebire de conceptul american, promotiile de Blec Fraidei nu dureaza doar o zi sau cateva minute, dupa care se epuizeaza stocurile. Nu, in ultimul rand, am apreciat diferentierea in comunicare, pe o piata competitiva unde a vorbi despre pret si cele mai bune oferte, devine o provocare din ce in ce mai mare.” a declarat Irina Grigore, Marketing Manager Altex Romania.
Campania a inceput la 31 octombrie 2018 si este prezenta atat in magazinele Altex, altex.ro, cat si pe toate mediile: TV, radio, outdoor si in mediul online pana pe 5 decembrie.
Altex Romania.

Mai multe despre

Altex, Black Friday, Altex romania, Blec fraidei

Recomanda

Comentarii: Altex anunta implicarea in campania de Black Friday - Blec Freidai